Regulamin sklepu online Eprawda

………………………………………..
Sklep internetowy i galeria sztuki w serwisie Eprawda.pl prowadzi działalność gospodarczą jako firma (nazywana dalej w regulaminie „Sprzedawcą”), w oparciu o ustawę Prawo przedsiębiorców z 30 kwietnie 2018 r.

Dane kontaktowe:
Serwis Eprawda.pl
ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
Poland
e-mail: redakcja@eprawda.pl
tel. +48797451613

Galeria i sklep internetowy Eprawda.pl:
tel. +48754751613 (9.00-18.00 codziennie)
e-mail: sklep@eprawda.pl (24/7)

Regulamin sklepu i galerii internetowej

1. Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).

2. Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.

3. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Więcej szczegółów dostępnych jest pod linkiem polityka prywatności

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail lub nr telefonu, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.

5. Nieprawidłowo wypełnione zamówienia nie będą realizowane.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.

6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.

8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

9. Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia rachunek (fakturę) w formie elektronicznej lub tradycyjnej.

10. Sposoby i koszty dostawy oraz przesyłki są szczegółowo wymienione na stronie produktu oraz podawane i obliczane automatycznie na stronie z zamówieniem.

11. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.

12. Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (np. Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.

13. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni. W przypadku publikacji cyfrowych, zamówiniea realizowane sa bezzwłocznie.

14. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

15. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane i zabezpieczone.

16. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą. Reklamacje publikacji cyfrowych (ebooki, albumy, pliki etc.) będą uwzględniane wyłącznie z przyczyn technicznych (uszkodzony plik). Dokładne zasady reklamacji poszczególnych produktów zawarte są w ich karcie lub opisie.

17. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy). Koszt odesłania towaru dprzedawcy ponosi klient. Uwaga: w przypadku publikacji cyfrowych, klient w momencie zakupu wyraża zgodę na odstąpienie od prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, z uwagi na nieścisłości w nowych przepisach o prawach konsumenta.

18. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.

19. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta art. 12.ust. 1 pkt. 21 informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronie UOKiK. Do pozasądowego rozwiązania sporu online można przystąpić za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.

Serwis Eprawda.pl

© EPRAWDA 2018. ALL RIGHTS RESERVED
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów zawartych na tej stronie internetowej
bez zgody redakcji jest zabronione i podlega karze zgodnie z ustawą
z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83.