Nazwa „pretensjonalnej” marki życiowej Meghan Markle krytykowana – „czy użyła Chat GPT?”
Prowadząca telewizyjna wyraziła swoją opinię na temat nazwy domniemanej nowej marki życiowej Meghan Markle – chociaż księżna uważa ją za idealną.
Meghan Markle ma rozpocząć własną markę życiową po tym, jak ujawniła nowe konto na Instagramie pod nazwą American Riviera Orchard.
Zostało ono opublikowane wraz z krótkim filmem, który zdawał się pokazywać księżną Sussex gotującą, pozującą w holu w balowej sukni oraz układającą kwiaty.
Wielu fanów obserwuje to konto z wypiekami na twarzy, czekając, co Meghan Markle – która ma wkrótce dołączyć do księcia Harry’ego w Wielkiej Brytanii – zrobi ze swoim nowym kontem. Większość spodziewa się, że księżna stworzy markę życiową, mając na swoim koncie zastrzeżone różne przedmioty, w tym świece i ręczniki kuchenne.
Ponad pół miliona osób obserwuje to konto. Ale nie wszyscy są fanami marki.
Prowadząca Sky News, Rita Panahi, skrytykowała nazwę marki. Pani Panahi nazwała nową nazwę biznesu księżnej Sussex, American Riviera Orchard, „pretensjonalnie głupią”.
„Nazwa tak pretensjonalnie głupia, że człowiek zastanawia się, czy po prostu wpisała w Chat GPT 'wyszukaj elegancką nazwę dla strony internetowej o stylu życia'”, skomentowała pani Panahi.